Çoğunuzun mekan kapatıp deliler gibi parti düzenlemek istediğini biliyorum. İşte size öyle bir mekan: In The Van. İster temalı olsun ister olmasın her türlü hizmeti veren bir yer burası. (İşletmecileri de gecenizi daha güzel hale getirmek için gayet çaba harcıyorlar.) Hem de İstiklal Caddesi'nin üstünde! 60-70 kişiye kadar olan partileriniz için In The Van Small öneriliyor. Daha fazlası için çeşitli farklı mekanları var In The Van C2, In The Van C46 ve In The Van Weekend gibi. Benim favorilerimi sorarsanız In The Van Small ve Weekend şahane! Renkleri ve ışıkları canlı canlı...Bir göz atın derim: [In The Van]

Adres: İstiklal Cad. Küçükparmakkapı Abdullah Sk. 15/a

1 YORUM:

Unknown dedi ki...

Selamlar, In the Van Small'da ben de yeni bir parti düzenledim. Müzik hariç herşeyden memnun kaldım diyebilirim ;) Bu arada blogunuz da benim gibi yemek ve mekan meraklısı için oldukça güzel, takip listeme aldım ;)